Vizuál a technologie Mafia: The Old Country

Giuseppe | 10. června 2025
V novém vývojářském deníčku se tvůrci z Hangar 13 rozpovídali o umění, celkové vizualizaci a technologiích používaných při vývoji očekávané Mafia: The Old Country / Mafia: Domovina.

Hry Mafia vždy představují až filmovou prezentaci, tvůrci si dávají záležet i na sebemenších detailech a chtějí s každou další hrou přinést mnohem realističtější a nádherný vizuální prožitek a nejen splnit, ale i překonat očekávání fanoušků. Pro ty má nová Mafia spolu s hloubkou příběhu a celkovým audiovisuálem znamenat nejen ledajakou hru, ale celkový zážitek. Za tím vším stojí velká spousta práce, o které se běžnému smrtelníkovi ani zdaleka nezdá.


„ Mafia: The Old Country nabízí prvky, které nám dávají velkou uměleckou svobodu. “
- Michal Dřímalka (lead environment artist)



„ Umožňuje nám vyprávět příběh způsobem, jakým bychom to s jinými technologiemi prostě nedokázali. “
- Steve Noake (art director)





Tvůrci dále ještě hovoří o věrně vypadajících postavách, jejichž vizuální zpracování v Mafia: The Old Country patří k nejlepšímu ve videoherním oboru. Do nejmenších detailů jsou zpracovány také vlasy resp. účesy či u mužů vousy.


„ Úplně nové technologie přinášejí největší výhody v animacích obličeje. V mapách vrásek a shaderech došlo k výraznému zlepšení vizuální věrnosti. Více polygonů, lepší stínování očí, specifické barevné palety individuálně pro každou postavu. “
- Ivan Rylka (lead character artist)



Velká péče je věnována samozřejmě i dalším prvkům. Vozidlům, zbraním, prostředí, textury mají být co nejvěrnější díky technologii substance designer, ta má rovněž nabízet i možnost snadné úpravy za pochodu. To umožňuje zajistit rozmanitost prostředí sicilských měst a vesnic, což je také důvodem, proč si pro novou Mafii zvolili právě Unreal Engine 5. S jiným enginem by dle tvůrců nebylo toto všechno možné. Popisují také, že ve hrách Mafia III a Mafia: DE (remaku prvního dílu) měla každá jedna budova mezi 20 až 30 tisíci polygony, zatímco v Mafia: The Old Country jich budovy mají více než milion, což vizuál staveb posouvá na úplně novou úroveň. Podle Ivana Rylky není pochyb o tom, že The Old Country bude nejlépe vypadající hrou v sérii Mafia.


Mafia: The Old Country vyjde 8. srpna 2025 pro PC (Steam), PS5 a XSX. Běží na Unreal Enginu 5, odehrává se začátkem 20. století na italské Sicílii a hrát budeme za novou postavu jménem Enzo Favara. Hra bude mít i český dabing.



Mafia: The Old Country






Komentovat nebo ohodnotit článek




K dispozici je nový kvíz!
Otestuj, jak dobře znáš vozidla ze hry Mafia II zde.

Přidána zločinecká rodina Spadaro!
Již druhý známý gang ve hře Mafia: The Old Country.

K dispozici je nový kvíz!
Otestuj své znalosti ze hry Mafia III ve všeobecném kvízu zde.

Přidána nová postava!
Sicilský rodák Carusu z Mafia: The Old Country.

Novinky



Videohry



Komunita



Vozidla



Výběr článků



Aktuality na webu

červen / červenec - doplňuji kroniku, sekci vozidel, opravuji hlášené chyby a věnuji se novinkám z chystané hry Mafia: Domovina, jejíž sekci postupně rozšiřuji.


Statistiky webu

4113stránek
512postav
317vozidel
132zbraní
33rodin a gangů
130zajímavostí
84hlavních misí
179vedlejších misí
571lokací
73novinek v archivu
© 2022 - 2025 LostHeaven.cz | Runabout Design 1.0
O webu   |   Kontakt   |   Hierarchie   |   Cookies   |   Autorská práva   |   2K Hub   |   Podpořte tento projekt