Studio 2K Czech vzniklo v roce 2008 po odkoupení původního Illusion Softworks vydavatelským domem Take-Two Interactive.
Tvůrce z Illusion Softworks k této akvizici dohnal nedostatek financí a zřejmě i lidí při vývoji tehdejšího titulu Mafia II.
Po úspěšné akvizici bylo studio přiděleno divizi 2K a přejmenováno na 2K Czech a dostalo se mu nejen přísunu potřebných financí, ale i nových a zkušených
vývojářů.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| Simona Plishke | Tomáš Hřebíček | Emmanuel Beau | Martin Brandstätter |
| Development Director | Media Director | Lead Programmer | Senior Programmer |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| Roman Hladík | Vít Selinger | Pavel Tretera | Michal Dřímalka |
| Art Director | Lead Artist | Lead Artist | Lead Environment Artist |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| Milan Šaffek | Alexander Cox | Ondřej Vévoda | Jakub Vavřík |
| Senior Vehicle Artist | Game Director | Principal Gameplay Scripter | Associate Art Director |
| 4412 | stránek |
| 577 | postav |
| 328 | vozidel |
| 168 | zbraní |
| 34 | rodin a gangů |
| 133 | zajímavostí |
| 84 | hlavních misí |
| 179 | vedlejších misí |
| 571 | lokací |
| 108 | novinek v archivu |