Vstoupíme do stodoly na Mitchově farmě.
proberou plán další akce.
Šerif nechal uzavřít celý okrsek a je zapotřebí vyzvednout a ochránit důležité svědky, o kterých šerif kvůli složce ví.
Toho docílí Mitch, Lincoln s Roxy mezitím budou dělat v regionu bordel a odvedou tak pozornost policie.
Spolu s Roxy nasedneme do auta a pojedeme na policejní odstavné parkoviště, kde potřebujeme získat
Roxyin vůz
Lassiter Nightcrawler, jenž byl zabaven Ezekielovi po jeho zabití
šerifem
Beaumontem.
Na odtahovém parkovišti je zapotřebí se dostat do velké stodoly, v níž se nachází zabavená auta.
V objektu hlídkuje několik zástupců šerifa, které je dobré zneškodnit. Můžeme to udělat tajně, ale není to
povinnost. Vrata stodoly otevřeme tlačítkem vedle nich a i když jsme se rozhodli pro tichý postup, stejně nám naskočí policejní pátrání a na místo
se začnou sjíždět policejní hlídky. Nasedneme do Nightcrawleru a teď začne ta pravá sranda.
Musíme napříč okrskem rozpoutat peklo. Vyjedeme z areálu odtahového parkoviště a vydáme se do města, kam nás hra vede.
Zde vidíme různé modře vyznačené "kulisy", které můžeme zničit rozjetím nebo nárazem. Projet můžeme i některými
prodejnami nebo garážemi. Další, oranžově označené objekty, jako jsou stojany na čerpací stanici nebo plynové zásobníky, můžeme rozstřelit.
V pravém horním rohu obrazovky je znázorněn čas, ten se nám s každou destrukcí navyšuje a znázorňuje čas získaný pro
Mitchův úkol s evakuací svědků. Tento čas nesmí vypršet. Jakmile toho zničíme co možná nejvíc a čas dosáhne požadované hodnoty, můžeme se přesunout na další místo.
Druhým místem je kontrolní stanoviště šerifa. Zde opět zdemolujeme vše, co se dá a na závěr pojedeme způsobit chaos
na šerifovu předvolební akci. Následně se spojíme s dodávkou MJe a v závěru společně s ním navedeme
policisty, kteří se nás mermomocí snaží zastavit, do připravené pasti na vrakovišti, kde dojde k explozi
a zastavení příchozích hlídek. Naši hrdinové se svými vozy bezpečně přeletí řeku za vrakovištěm a po krátkém dialogu je mise splněna.