Anna tvrdí, že sekta Ensanglante verbuje nové členy v klubu Nuit Blanche.
Vydáme se tedy do zmíněného klubu. Lincoln skrze okénko u vchodových dveří ukáže vrátnému jménem Oscar
hrací kartu, kterou jsme v předešlé misi našli u jedné z mrtvol. Oscar nás vpustí dovnitř a budeme ho následovat až
do útrob klubu. Uvidíme výstup vůdkyně kultu Bonnie a následně se s Oscarem odebereme do skladiště, kde nám chce
něco ukázat. Přivede nás tak k UV lampě, která se od této chvíle hned po foťáku stává naším druhým nástrojem, potřebným
při vyšetřování Ensanglante.
Oscara tu zastihne jeden z hlídačů, který mu hodlá vyčinit. Je nutné onoho protivníka zneškodnit a pokračovat dál, ven ze skladiště a
dolů na parket a do VIP zóny, odkud se vydáme zjistit, kde probíhají rekrutovací ceremonie. Projdeme
sklepení, cestou si můžeme svítit získanou UV lampou a vidět tak na zemi a stěnách různé fialově zbarvené stopy, které
k místu obřadů vedou. Na konci cesty zatáhneme za páku, čímž zpřístupníme vchod a vstoupíme do místnosti s oltáři.
Zde začíná vyšetřování. Prohlédneme si předměty na oltářích po obvodu místnosti, zlatou masku s novinovým
článkem o Weltyho skladišti, ročenku ze školy Wells Park, kde během žhářského útoku uhořela spousta
dětí, a fotografii generála Harlesse. Všechno to jsou lokality, na kterých sekta Ensanglante vykonává rituály, místa, která po této
misi v rámci vyšetřování navštívíme.
Jakmile předměty prozkoumáme a vyfotografujeme potřebné, vstoupí do místnosti
sama Bonnie. Mezi jí a Lincolnem dojde ke konfrontaci zejména ohledně Anny a faktu, že tu Lincoln nemá co pohledávat.
Použije na něj omámení drogou Sky (nebesa), kterou kult hojně užívá nejen při rituálech.
Snaží se také Lincolnovi dostat do podvědomí, nabudit mu pocit bezpečí, přátelství a všeho hezkého a tím ho dostat na svojí stranu.
To se jí ale nepodaří.
Nyní se musíme z klubu dostat pryč. Po cutscéně získáme vrhací nože, novou vrhací zbraň, která přišla do hry s tímto dodatkem a je možné
ji od nynějška nakupovat u Jackieho v dodávce.
Během úniku z Nuit Blanche budeme ve sklepení čelit zfetovaným bytostem, v klubu pak členům kultu, kteří podnik hlídají.
Jakmile se dostaneme na povrch, stačí se od klubu vzdálit a mise je splněna.